Het is bijna zover!

26-02-2014 11:00

 

Hallo iedereen!

 

Het is nu nog slechts twee dagen slapen voor ik op het vliegtuig stap richting Afrika. De stress is zeker en vast aanwezig en ik ben volop bezig met inpakken. In tussentijd ben ik ook te weten gekomen dat er nog twee meisjes van Engeland bij ons in het gastgezin zullen verblijven en dat er twee geadopteerde meisjes wonen. Eenzaam zal het zeker niet zijn in ons huisje!

 

Deze laatste twee dagen zullen nog heel hectisch worden met inpakken en afscheid nemen. Het zullen nog emotionele dagen worden, maar ik kijk uit naar het vertrek! De volgende blog zal al vanuit Afrika zijn!!

 

Tot binnekort! 

 

Nathalie

 

Onderwerp: Het is bijna zover!

Datum: 27-02-2014

Door: mams

Onderwerp: uitwuiven

Tzal lastig zen morgen, maar goeie reis en veel werkplezier xxx

Datum: 27-02-2014

Door: Lore

Onderwerp: spannend!

Nathalie, Patje,
Nog snel een reactie dat je ze nog kan lezen voor je binnen enkele uren het vliegtuig opstapt. Ik zou vooral willen zeggen : GENIET GENIET GENIET van het prachtige Afrika! Ik hoop dat het ook voor u een prachtige onvergetelijke ervaring wordt.

tot binnen een paar maandjes in real live! ;)

x lore (freddy)

Datum: 27-02-2014

Door: Nathalie

Onderwerp: Re:spannend!

Merci Freddy!

Ik zit echt vol stress en kan ni gelove da ik binne een paar uurtjes moet vertrekken richting de vlieghaven, tis nog altijd ni echt precies. Ik denk dak da pas ga beseffen als ik ginder een lastig momentje heb, wanneer dak ni direct na de mense kan gaan waardak normaal naartoe ga.. Maar het zal wel voorbij vliege!

Nathalie H.

Datum: 26-02-2014

Door: Evelien

Onderwerp: re

Ah toch nog tijd gevonden voor een blogje ;) Veel plezier en maakt er een onvergetelijke stage/reis van!

Datum: 26-02-2014

Door: Hanne

Onderwerp: emoties

Nathalie,
ni wenen straks he, anders ween ik ook zenne :-)

Datum: 26-02-2014

Door: Nathalie

Onderwerp: Re:emoties

Hebde me ooit al zien wenen Hanne? :D Ik ben ne coole kikker int openbaar he ;) Ma diep van binne ne Calimero :D

Nieuw bericht