Koffers gepakt, tijd om naar huis te vliegen!

26-04-2014 18:56

Hallo iedereen,

 

Dit is meteen de laatste blog die ik vanuit Arusha zal posten. Wat is de tijd snel gegaan. Acht weken leek wel eindeloos toen ik op Zaventem stond, maar ze zijn als een flits voorbij gevlogen! 

 

Toen we uit onze nachten kwamen zijn we donderdag nog eens naar de Masaai markt gegaan om de laatste souvenirtjes te kopen. We hebben ons daarna voorbereid op de verjaardag van Elise en zijn uit geweest naar het ViaVia Café. De volgende dag moesten Jente en Elise de koffers verder inpakken omdat ze op Safari vertrokken. Ik ben dan nog maar eens naar de Masaai markt geweest met Jana en Dana omdat ik mijn laatste dagen niet binnenshuis wou spenderen. Die avond zijn we nog uitgebreid gaan dineren in Le Patio, waar het eten overheerlijk was en zijn we op tijd in bed gekropen.

 

Vandaag ben ik gaan zwemmen in het Mount Meru Hotel met Jana en Dana. Ik was blij dat de zon de hele dag gestraalt heeft want het was hier de laatste weken stevig aan het regenen. Morgen zou het volgens de weersvoorspellingen alweer een stralende dag worden en ga ik nog wat meer kleur op doen in l'Oasis Lodge. Ze komen me morgen ophalen om 17u in het gastgezin om richting Kilimanjaro Airport te vertrekken. Ik kijk uit naar het weerzien van familie en vrienden en heb toch een beetje zenuwen om terug naar huis te vertrekken.

 

Zo, dit was mijn laatste blogje, ik hoop dat je genoten hebt van de verhalen en dat de moeders in spé na het lezen van mijn blog nog steeds aan kinderen willen beginnen?! Ik kan je wel beloven dat het er in België anders aan toe gaat!!!

 

Mijn valiezen staan alvast klaar om morgen te vertrekken richting huis!

 

Tot ziens,

 

Nathalie x

Onderwerp: Koffers gepakt, tijd om naar huis te vliegen!

Datum: 26-04-2014

Door: Evelien

Onderwerp: RE:

Jeej! Hopelijk gaat de vlucht snel voorbij, tot dinsdag! xxx

Nieuw bericht